امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

پسر زیبای مامان

دکتر رفتن امیر علی

1391/2/21 20:04
نویسنده : منصوره
322 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان دیروز با بابایی رفتیم پیش دکتر عصمتی ماشالله انقدر ورجه وورجه می کردی

 که نمیذاشتی دکتر راحت معاینت کنه گفت 1 سرما خوردگی خفیف گرفتی دیکه برات

شربت داد برا پاهاتم پماد  زودتر خوب شو گل پسرم دلم برای صدای قشنگت تنگ شده

 

 Smiley

بعدشم من رفتم آرایشگاه تا یه مامان خوشگل بشم  آخه امسال اولین سالیه که مادر شدم خیلی خوشحالم

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان الهه
25 اردیبهشت 91 17:03
انشااله زود زود خوب میشه
مامان امیر
26 اردیبهشت 91 16:36
سلام عزیزم، ان شاء الله امیر علی این گل پسر ناز زودتر خوب بشه ، امیر منم سرما خورده و دیروز بردمش دکتر، عزیزم اگه تمایل به تبادل لینک دارید لطفاً لینک کنید و به منم خبر بدهید تا شما را لینک کنم.در ضمن آپم خوشحال میشوم به ما سری بزنید. گل پسرو از طرف من ببوسید.