امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

پسر زیبای مامان

اربعین حسینی

1391/11/18 18:27
نویسنده : منصوره
238 بازدید
اشتراک گذاری

امروز به همراه عمه رفتیم نینوای بادرود تا مراسم نمادین  روز اربعین امام حسین رو  ببینیم بعد نیم ساعت علی اوردت پیش ما من بهت گفتم شیر می خوای با سر تکان دادنت می گفتی آره انقدر برات ذوق کردیم بعدش نیکتا اومد خونمون من گفتم تا نیکتا اینجاست برم حمام انقدر گریه کردی خودتو کشتی بعد احمد رضا اومد باهاش ریاضی کار کنم تو کله می زدی بهش غش می کردی از خنده بعد شامم رفتندو حالا مثل گل خوابیدی عزیزکم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ساجده
15 دی 91 0:02
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید