امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

پسر زیبای مامان

دلتنگی امیرعلی برای باباییش

1391/4/21 12:59
نویسنده : منصوره
218 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جان هر وقت که می ریم قم خونه فامیلا بمونیم شما برا باباییت دلتنگی

می کنی روزای دوم سوم کلافه می شی تا می گم بابا محمد می خندی و دورو

ورتو نگاه می کنی منتظری که بابات بیاد و بغلت کنه  دیشب که بابایی ا ومد

دنبالمون که بریم خونه  وقتی دیدیش کلی خندیدی دیگه ازون جیغایی که

 می کشیدی خبری نبود

ان شالله که خدا برا هم حفظتون کنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرزانه عمه مهین
23 تیر 91 18:39
الهی فدات بششششم من عزیزم تازه وقتی چند روز نمیای قم دلت واسه من تنگ میشه من که میدونم تا مامانت میگه فرزانه کو کلی ذوق میکنی و میخندی و دنبال من میگردی عوضش الان که پیشتم کلی هم داشتی واسه محمد عمه میهین میخندیدی قربوت برم
فرزانه عمه مهین
23 تیر 91 18:44
امیر علیییییییی این همه کامنت گذاشتم همه اش پرید که داشتم میگفتم که وقتی چند روز نمیای قم دلت واسه من تنگ میشه ... تا مامانت میگه فرزانه میخندی و دنبال من میگردی ... بهله
فرزانه عمه مهین
23 تیر 91 18:44
امیر علیییییییی این همه کامنت گذاشتم همه اش پرید که داشتم میگفتم که وقتی چند روز نمیای قم دلت واسه من تنگ میشه ... تا مامانت میگه فرزانه میخندی و دنبال من میگردی ... بهله
پسر عمه
15 مرداد 91 14:52
الهی قوربونش که دلش برای باباش تنگ شده