امیرعلیامیرعلی، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

پسر زیبای مامان

پستونک خوردن امیرعلی

1391/2/11 20:56
نویسنده : منصوره
172 بازدید
اشتراک گذاری

امروز امیرعلی خیلی بی تابی کرد یعنی هر وقت خوابش بیاد اکثرا به

 راحتی ساکت نمیشه  

niniweblog.comniniweblog.com  

امروز گفتم امتحان کنم ببینم پستونک

می خوره یا نه که بالاخره بعد 4 ماه خورد وساکت شد وخوابش برد

 نمی دونم کارم درست بود یا نه می ترسم بهش عادت کنه

 گل پسرم دیگه خوب شیر نخوره

niniweblog.comniniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

ساراي محمدسجاد اينا
12 اردیبهشت 91 11:40
خب زياد بهش نده... تا عادت نکنه

تم وبلاگت خيليييييييي نازه


اتفاقا دیشبم خیلی گریه کرد ولی این بار دیگه نخورد مرسی
مامان دینا جون
12 اردیبهشت 91 12:50
سلام عزیزم.مرسی که به وبلاگ دخترم سر زدی.راستش من از 5 ماهگی به دینا غذای کمکی دادم.البته قبلش با دکترش مشورت کردم.اول لعاب برنج دادم.یه هفته بعدشم فرنی و سوپ دادم.خدا رو شکر دینا غذا دوست داره و راحت غذاشو میخوره.


الان 4 ماه و 1 هفته سن داره دیشب 3-4 تا قاشق آب پرتغال بهش دادم عیب نداره؟باباش خیلی دوست داره چیزی بخوره وگر نه من عجله ندارم رشدشم خوب بوده تا حالا
مامان امیر جون
12 اردیبهشت 91 14:13
سلام عزیزم، ممنون که به وبلاگ گل پسر من سر زدید و به زیبایی اش افزودید. ماشاء الله به این پسر گلتون، ان شاء الله همیشه سالم و تندرست باشه و در پناه آقا امام رضا باشه. حتماً ایندفعه که امام رضا ما را طلبید اگه لایق باشم یادتون می کنم. ان شاء الله که خودتون هم به زودی آقا بطلبه و به زیارت مشرف بشوید. بازم به دیدن پسرم بیایید خوشحال می شویم
مامان امیر جون
12 اردیبهشت 91 14:18
سلامی مجدد، من که هر کار کردم امیرم پستانک قبول نکرد، آخه شب ها قبل از خوابش بهونه می گیره و همش شیر می خواد ، و می خوره تا اینکه همه رو پس میاره ، و بعد می خوابه. البته گاهی وقتها این کارو می کنه.
راستی وبلاک قشنگ و آموزنده ایی دارید. موفق باشید



سلام.اگه خیلی دوست دارید که پستونک بخوره اونو تو آب قند بزنید شاید بخوره برا یه وقتایی که خیلی گریه می کنه بد نیست
مریم مامان ستایش
13 اردیبهشت 91 10:57
الهی من فدای این پسمل نازنازی بشم.ماشالله.واسش اسپند دود کن عزیزم.ایشالله که پستونک بد نیست واسش.منم دخترم پستونک نمیگیره.از اینکه به وبلاگ ستایشم اومدین خوشحال شدم.از مطالبمفیدتونم ممنون


خواهش می کنم دختر گلتونو از طرفم ببوسید
مامان الهه
18 اردیبهشت 91 19:10
سلام عزیزم ممنون که به ما سر زدی دختر من هم از 1 ماهگی پستونک میخوره و تا قبل از اون تا 4 و 5 صبح بیدار بود و به خاطر دل درد گریه میکرد ولی با خوردن پستونک آروم میشد و میخوابید الان هم که 8 ماهه هست موقع خوابیدن میخوره. زیاد بهش نده که عادت کنه فقط موقع خوابیدن بهش بده که آرامش پیدا کنه و قبل از 1سالگی هم تا عقلش نرسیده ازش بگیر راستی آب پرتقال و کلا مرکبات قبل از 1 سالگی خوب نیست. اگه دوست داری شروع کنی با آب سیب شروع کن با افتخار لینک شدید